Uw documenten samengevoegd, geprint, gebonden en bezorgd bij de rechtbank.

FAQ

1

hoe weet ik de status van mijn bezorging?

Wij houden u proactief op de hoogte van de status per e-mail. U krijgt van ons een ontvangstbevestiging van de opdracht. Ook berichten we u zodra de stukken zijn bezorgd. Onze koeriers vragen een ontvangstbevestiging van de ontvanger. Wij vragen bijvoorbeeld een ontvangststempel van de rechtbank, zodat u kunt aantonen dat de stukken zijn ingediend.

2

welke afwerking gebruikt procesdesk?

Voor productiebladen maken wij gebruik van uitstekende genummerde tabbladen. Dit is vereist ingevolge de procesreglementen, en prettig werken voor rechters omdat zij producties gemakkelijk kunnen vinden. Wij binden in met inbindstrips met 2-gaatsperforatie. Processtukken worden voorzien van een transparante kaft aan de voor- en achterzijde. Dat ziet er netjes uit en voorkomt beschadigingen.

3

op welke tijden bezorgen jullie bij de rechtbanken/hoven?

Documenten die vóór 16:30 uur worden aangeleverd, zullen uiterlijk de volgende ochtend worden bezorgd vóór 9.00 uur (aldus ruim vóór de rolzitting).

4

bezorgen jullie alleen bij rechtbanken/hoven?

Wij bezorgen op alle adressen in Nederland. Zo kunt u bijvoorbeeld aangeven dat u uw processtuk in 2-voud bezorgd wil hebben bij de rechtbank, in 2-voud bij de wederpartij, en in 2-voud op uw kantoor.

5

is het mogelijk om stukken door jullie te laten printen/bundelen zonder bezorging?

Ja, u bent van harte welkom om de stukken bij ons af te halen. Wij brengen dan uiteraard geen bezorgkosten in rekening. Wij zijn gevestigd aan de Reactorweg 301 te (3542 AD) Utrecht, en u parkeert hier gratis. Neem graag even telefonisch contact met ons op voordat u de stukken komt afhalen.

6

hoe gaat procesdesk om met vertrouwelijkheid?

Wij garanderen geheimhouding. Uw stukken worden niet gelezen of opgeslagen. Na uitvoering van uw opdracht worden uw stukken direct van onze server verwijderd. Bovendien is onze server beveiligd met onder meer SSL-versleuteling.